Obvod A5502CB

Hezký den,

    děkuji za odkaz, ale vypadá to že kalkulačka asi bude šlapat. Našla
jsem v jejím měniči chybu v tranzistoru 2N5400 a teďka jdu hledat co to
je vlastně zač. S jiným PNP tranzistorem se měnič rozběhne, ale nedává
plné napětí a kalkulačka nefunguje. Ale na malý moment problikla displejem.

    Omlouvám se že píši až dneska, ale včera jsem nemohla. Kvůli vlakové
nehodě jsem se dostala domů až před půlnocí.

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186