OT: Re: senzor pohybu, polohy

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Březen 21 12:51:34 CET 2007

Tak ten muj mazel po odchodu manzelky nechtel spat sam. Bylo mu tehdy sedm a
pul. Nejdrive byl jako chobotnice a ze jsem byl rano celej pokopanej, tak to
bylo normalni. Ted mu bude v dubnu deset a porad nechce spat sam. Ma svuj
pokoj s posteli, ale uz nedela chobotnici. Jen potrebuje kontakt. Jak se v
noci kousek odsunu, tak za chvili citim jak se mne rukou nebo nohou dotkne a
uz tak zustane. Probiral jsem to s psycholozkou a je to pry normalni reakce.
Jindra Polivka

Ja jsem zase vypozoroval, ze se kluk toci tak, ABY me kopal nohama do
zad, bez ohledu na polohu postele :-)))

Ales Prochaska