OT: nefungujici notebook

Ing. Karel Matějíček matejicek@iol.cz
Středa Březen 21 12:34:02 CET 2007

Při práci s FS Amilo pro V2000 mně zatuhly windows. Po vypnutí a zapnutí pouze zablikkala CD a nic.Zkoušel jsem to několikrát.
Potom jsem vyndal HD a notebook se rozjel. Objevila se úvodní obrazovka s možností skoku do Biosu a oznámil, že není systém.
Po vrácení HD notebook fungoval normálně, pouze s počáteční hláškou, že nebyl správně vypnut. Po několika hodinách se vše
opakovalo. Zatuhnul a nešel nijak zapnout. Jen zabliká CD a větrák, který se normálně rozjede a za okamžik ztichne, běží naplno.
Zase jsem to zkusil několikrát a nic. Po vyndání HD opět naběhnul. Celý proces se opakoval několikrát, ale nakonec nepomohlo
ani vyndání HD. Doufal jsem v nějaký špatný kontakt a vyzkoušel zahýbat s pamětí. Opět úspěch. Bohužel jen na několik hodin.
Od té doby je tma. I bez HD a RAM pouze zabliká CD a neobjeví se ani úvodní obrazovka. Nemáte nějaký nápad? Notebook je
tři měsíce po záruce. Zacházel jsem s ním jako v bavlnce a přenášel pouze minimálně. Při dotazu u Siemense mně oznámili, že
opravují výměnou základovky s cenou minimálně 10k. Pořád doufám, že by to mohl být špatný kontakt, když se mně tolikrát rozjel
po manipulaci s HD a RAM. Ale kde? Ještě mně napadá procesor, ale nepovedlo se mně jednoduše dostat dovnitř. Na jednom
místě kryt vehementně drží. Zatím jsem ho ale moc netrápil.