Re: OT - geopat. zóny (Re: senzor pohybu, polohy)

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Březen 21 12:21:15 CET 2007

Ja si dovolim k tomuto tematu jeste vyjadrit.
Mam pejska, jezevcici a mel jsem peticlenou rodinu a za noc Betyna vsechny
obesla a ke kazdemu se na chvili pritulila. Nikdy si nezvykla na nejaky svuj
pelisek. Pres den bud spi (je to proste kockopes) nebo se ze synova stolu
diva z okna ( v lete se diva z lodzie v prizemi a vychutnava slunicko, ktere
miluje ). Dnes pendluje mezi moji oblibenou sedackou a letistem v loznici.
Kdyz jsem to probiral se zverolekarem, tak mi rekl - taky mam jezevcika, to
jsou proste postelovi nornici.
Jindra Polivka

Pokud to bude tak kritické, udělat z kuchyně ložnici a z ložnice kuchyni
:-).
Dříve to nebývalo. Lidé stavěli svá obydlí s citem a intuicí a uměli se tomu
vyvarovat. Dnešní paneláky bohužel často trpí tímto problémem... Říká se, že
zvířata si to poznají. Naši předkové si dali postel tam, kde usnul pes, ale
ne tam, kde usnula kočka, ta naopak prý má ty geopatogenní zóny ráda.

Ale to už má fakt hodně málo společného s tématem tohoto listu, navrhuji
ukončit thread :-).

        S pozdravem Pavel Troller