senzor pohybu, polohy

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Březen 21 12:10:12 CET 2007

Taky jsem nad tim uvazoval, ze to muze byt geopatogenni zonou a navic je byt
v prizemi nad sklapy a ve sklepech vedou pod stropama trubky, voda, plyn.
Coz take muze mit vliv. Pomoci proutku umim hledat jak vodu, tak pomoci
dratuu treba kabely v zemi. Zkusim si to tady projit az bude trochu casu.
Jinak ty kabely v zemi mne naucil kdysi jeden starej chlap a ty draty proste
v ruce neudrzite. rozjedou se presne podle toho jak je kabel natazeny.
Jindra Polivka

Zdravím,
  tak to by mohlo být - bez legrace - nevhodně umístěnou postelí nad nějakou
geopatogenní zónou. To skutečně existuje a lze to změřit. Jakmile člověk
cítí instinktivní potřebu se v noci přemístit a dospat jinde, je to takřka
jistě tento problém (není-li zde jiný zjevný důvod, např. přílišné vedro
v místnosti, špatný vzduch, chrápající manželka atd. :-)) ).

Ta uz je skoro tri roky pryc a ta co tu obcas prebyva, tak zachrapat
nestihne :-)))

  Doporučuji proměřit. U nás v bytě taky byla postel, v níž se nikdo nikdy
nevyspal - každý pak už odmítal v ní spát. Přemístili jsme ji jinam a už
je vše OK. Pokud to jde (u nás to nešlo), je dobré do tohoto místa dát
např. ledničku, potraviny v ní vydrží déle čerstvé.
    S pozdravem Pavel Troller