senzor pohybu, polohy

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Březen 21 10:57:15 CET 2007

Vyzkousel jsem to na posteli, ze ktere pravidelne v 04:30 utika nas mladsi
kluk a na posteli do ktere si pravidelne v 04:31 vleze a nad obema se ta
matka tocila rychlosti 0.75 rad/s kladnym smerem.

Zaver: pricina jeho pravidelneho presunu nezjistena.

Experimentalni naradi: motouz bavlneny, Dtex 7800, 1 m, na kazdy pokus
novy; matice M10 CSN 02 1401.21;

Ales Prochaska