Eagle: dotaz vice stejnych modulu na jedne desce

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Středa Březen 21 10:52:11 CET 2007

Zdravim,

delal jsem to pres cut a paste, nech zobrazeny jen vrstvy ktery chces
kopirovat, pak oznac oblast a dej cut - ale chce to ulozit si jen board
na tyhle pokusy - ztrati se provazanost se schematem. Asi to ale pujde i
nejak inteligentnejc. Jeste jedna vec, nefunguje tam CTRL+C ani nic
podobnyho, pouzij ikonu nuzek a tu vedle... :-)

Honza Puhony

--
www.puhy.eu