OT: Re: senzor pohybu, polohy

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Březen 21 09:34:14 CET 2007

Ja na geopatogeni zony neverim nebo spis je mi to jedno.

Nicmene orientace pri spani ma neco do sebe, obe nase deti se pravidelne
v noci otaceji o 180st hlavama na sever - postele maji obracene - je
zajimave ze s vekem to pomalu mizi. Ten starsi (rv. 2001) uz jen obcas,
ale ten fungl novej (rv. 2006) je pokazde kolem jedny rano otocenej -
navic kdyz ho manzelka prenese k nam do postele kde spime hlavama na
vychod tak behem hodiny je mezi nama otocenej nastorc zase s hlavou na
sever (vim to moc dobre protoze me kope nohama do zad). :-(

RadekCX