senzor pohybu, polohy

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Březen 20 20:59:51 CET 2007

Zajimave, pred nedavnem ( cca 1 rok ) jsme jen za zdravotni matraci pro
maminku dali skoro 10 kKc a dali jsme je radi.
Jak se snima tlak na matraci ? Tech senzoru musi byt vice a nebude to toho
dotycneho obtezovat  ?
Jindra Polivka

Před časem jsem kupoval matraci a prodejce měl přehoz přes matraci a na PC
bylo pěkně vidět jak člověk leží a kde je jaký tlak.

JirkaH