ENC28J60 a MAC adresa

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Březen 20 20:01:32 CET 2007

No z hlediska obecne pravdepodobnosti mate pravdu, a kdyby si na to clovek
udelal pseudonahodny generator, asi by to i platilo. Ale v momente, kdy to
udela bezny smrtelnik pro jeden bastl bude postupovat spise takto: "no
podivam se na svoji sitovku, jak ze takove cislo vypada, prvni tri B jsou
firemni kod, to opisu a v dalsich trech neco prohazu a mam to."
Mate-li sit s radove stovkou pocitacu z jedne serie sitovek, pravdepodobnost,
ze se trefite se raaaaadove zvysuje a protoze Murphy nikdy nespi, mate temer
100%ni jistotu, ze se to povede :-))))

A musm rict, ze bastl, na kterem clovek v potu tvare neco ladi a od mu do
toho koliduje s jinou MAC adresou na siti musi byt opravdu chutovka. Ja bych
zasel do prvniho bazaru, koupil tam za ??? 50 penez ??? nejakou historickou
sitovku, vzal z ni MAC adresu a moje temer 100% jistota trefeni viz vyse by
se razem zmenila v temer 100%ni jistotu netrefeni. A mozna by se odtamtud
nakonec seslo i sitove oddelovaci trafo.

Jakub Serych