Sledovaci zarizeni - VF

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Březen 19 22:07:38 CET 2007

Tak tohle uz jsem hezkych par let neresil, ale kdysi jsem napsal program ve
strojaku, ktery na Z80 resil i automaticke prizpusebeni se rychlosti
vysilani a jeho prijem.
Nevim jak dnes s jednocipy, mam dnes jine starosti, ale tehdy to zase tak
jednoduche nebylo. Alespon to nikdo nepublikoval, ale fungovalo to
perfektne.
Jindra Polivka

> Chce to mít praxi s hledáním lišky, ovládání citlivosti přijímače
> je nezbytné  - kdo to nikdy nedělal, bude nejspíš bloudit. Neznaje
> morseovky tačí naladit nějaký maják a  můžete hledat třeba týden.. Hi
> Je nutno použít jako idetifikační vysílání pouze mezinárodně používané
> znaky:  MO, MOE, MOI, MOS, MOH, MO5 .

Ked uz je to tak ci tak bastl, je problem pre toho ehm. pouceneho
uzivatela do prijimaca dat nejaky jednoduchy dekoder na morse? (To nie
je provokacia ale uprimne mienena otazka od laika).

wek