Obvod A5502CB

Pondělí Březen 19 19:23:41 CET 2007

Hezký večír,

    prosím, nemá někdo katalogový list pro IO který  má v prvním řádku
napsáno A5502CB a ve druhém 7646  ? To "CB" může být i "SV" (azbukou).
Je to do jedné staré kalkulačky, mám dvě, jedna funguje a druhá ne.
Neběží ji měnič napětí a ten je podle všeho napájený z toho broučka.

    Budu moc ráda, hledala jsem ve všech katalozích co znám:

::: ALL DATASHEET -
<http://www.alldatasheet.com/?gclid=CIO5uriBzIkCFSUgEAodwmBOOQ>
Semiconductor Datasheets on the Web <http://sdw.bgs.nu/>
Electronic Component Datasheets and Data Books
<http://www.datasheetarchive.com/>

    I Googlem a Jyxem.

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186