SKYPE - prosim o pomoc

Jan Kral kral@fortech.cz
Pondělí Březen 19 18:15:20 CET 2007

Poptal bych se u providera, jestli nahodou nema neco blokovaneho, zvlast jestli byl dotycny zavirovany, tak jeho PC mohlo generovat docela slusny provoz, to pak dela problemy a vysledkem by mohl byt silne restriktivni firewall. Zjisti se to lehce, kdyz se pripoji misto problemoveho PC jine, ktere nema jinde problem nebo obracene.
Tzn. ze firewall nemusi byt jen na tom konkretnim PC, ale kdekoliv po ceste.

JK