Sledovaci zarizeni - VF

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Březen 19 16:42:01 CET 2007

Je to problem, jelikoz  ten signal neni vzdy uplne citelny, navic s
uniky a ke vsemu na zminenem prijimaci zalezi i na ladeni - ladi se jako
BFO zaznej, takze  se dle teplotnich zmen rozladuje i RX a s nim i vyska
detekovaneho morse kodu.
Za Vami uvedenych podminek by musel byt prijimac nekolikanasobne
slozitejsi  - to ovsem vylucovalo jednu z podminek meho kolegy -  aby to
nebylo drazsi nez model.
Nakone  i onen pouceny uzivatel se naucil rozeznat   /--/---/../  .
Dokonce si sehnal jeste jeden par  prijimacu ( i s originalnim ROB
minifox TX) a ROB provozuje v ramci  "bud fit"  s rodinou.  I ja jsem se
kolikrat nechal zlakat a vetre nebo ne je to zabava!