Re:Inkoust do registračního přístroje (snad ne OT)

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pondělí Březen 19 15:42:10 CET 2007

Zalezi na tom jake pero je pouzite. Napriklad na zapisovacim pristroji
co mame ve zkusebne se pouzivaji nadrzky s hrotem co priponina hrot z fixu.
Kdysi jsem mel co do cineni s barografy, tam jsme pouzili obycejny bily
papir ocouzeny nad petrolejkou a ten hrot do te ocouzene vrstvy vyryl caru,
ten papir jsme pal namocili v laku aby se ten zaznam uchoval.

Zkusil bych nejakou razitkovou barvu.