Inkoust do registračního přístroje (snad ne OT)

Pondělí Březen 19 15:24:44 CET 2007

Hezké odpoledne,

    nejsem si jistá jestli to zase není OT, ale snad ne.

    Získala jsem do sbírky krásný nový registrační přístroj, o kterém
vím jen to, že má stupnici v l/min a na pohonné jednotce je napsáno "S1"
více nevím. Je to nepoužitý přístroj a má prázdnou nádržku na inkoust no
a já nevím jaký se do takovýchto přístrojů používá.  Je to nějaký
speciální a nebo stačí obyčejný inkoust z pera ?

    Moc díky za posunutí správným směrem, nerada bych jej rovnou zničila.

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186