variacia na temu hodiny :-)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Březen 19 10:21:31 CET 2007

Mno lenze ten plynuly pohyb je IMHO _skaredsi_ nez tie skoky, a na tych
skokoch je cool prave ten prekmit... Aj ked toto je asi subjektivne, ze...

Inak to zastanie moze mat aj inu pricinu, na zeleznici by som nedostatok
stavy nepredpokladal... :-) Mozu sa trebars kazdu minutu synchronizovat
a pre jednoduchost si to pocas tej minuty nadbehnu, aby tu
synchronizaciu urcite nezmeskali...

wek