variacia na temu hodiny :-)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Březen 19 10:13:05 CET 2007

Mno na tych centralne riadenych klasickych okruhlych hodinach co boli
(su?) vo vsetkych nemocniciach a staniciach apod. bolo pekne to, ako
rucicka pri tom skoku prekmitla/podkmitla kym sa ustalila.

Toto by u takehoto digi/ana podfuku islo aj celkom pekne prehnat (t.j.
ze prekmit by mohol byt vacsi ako samotny skok).

Bol som nedavno parkrat v Holandsku na roznych staniciach a maju tam
podobne rucickove hodiny ako tie stare, ale rucicka sa tam hybe od
sekundy ku sekunde nechutne plynulo (zato zvlastne je, ze pocas prechodu
minutovky z minuty na minutu sekundovka asi na jednu sekundu ZASTANE)...

wek