variacia na temu hodiny :-)

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Březen 19 10:05:57 CET 2007

to bola velka dilema. Ci budu naozaj analogove, alebo analogove digitalky. Nakoniec zvitazili analogove digitalky, takze vsetky rucicky sa pohybuju skokovite. Ale nie je problem to prehodit na analogove, je to len jedna konstanta rozlisenia PWM.
Btw. vcera vecer som aktualizoval fotku
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/h2.jpg
takze je vidiet ako sa udomacnili nad pracovnym stolom v labaku :-) Som zvedavy ci si ich niekto vsimne :-))
b.