kdyz je den vikend

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Březen 18 21:25:17 CET 2007

tamto zrejme nezodpoveda bezpecnostnym predpisom, ale aspon funguje :-)
To u nas pani fyzici so siedmimi doktoratmi konstruovali nejake
zariadenie na 230V. 16A z beznej zasuvky im nestacilo. Co teraz?  Tak
tam dali namiesto jednej dve eurosnury, koniec v zariadeni spojili
paralelne, druhy koniec zapojili do dvoch zasuviek na stene a boli
spokojni. Az kym nedosiel revizak... Este stale niekde od toho ma fotky.
b.