OT: Bootovanie Linuxu

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Sobota Březen 17 14:46:56 CET 2007

Hmm 512MB je pro Linux "neurekom" :-), takze tim to tedy nebude.
Pokud je Vase instalace jen na pokusniceni, zkousel jste to uz pomoci VMware
serveru? (www.vmware.com). Je to temer stejne rychle jako normalne
instalovany Linux a navic mate na jedne masine soucasne bezici dva systemy,
coz se zrovna prave pri testovani a zkoumani Linuxu nesmirne hodi. Treba by
to na nem nabootovalo bez problemu.

Jakub Serych