OT: Bootovanie Linuxu

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Březen 17 10:27:32 CET 2007

Zdravim,
  ano, tak toto uz je podstatne vice informaci!
  Je videt, ze GRUB spravne najde kernel i initrd. Kernel vsak patrne ihned
po bootu spadne. To by mohlo byt napriklad nevhodnym typem CPU, cili chybne
vybranym kernelem pri instalaci (z toho nevinim Vas, ale ten instalator, kterym
se to tam delalo). Ale moznosti samozrejme muze byt vice.
  Zkusil bych bootnout bez tech lamerskych voleb "quiet splash". Tim by nemely
byt potlaceny vypisy kernelu a treba tam pred tim rebootem neco jeste skoci...
             S pozdravm Pavel Troller