Bootovanie Linuxu

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Sobota Březen 17 09:39:11 CET 2007

Bude zřejmě nutné otestovat hlavní části PC, RAM, CPU, zdroj atd. nějakým
zátěžovým testem. Také je možné, že Lin nezavede z nějakého důvodu svůj
zavaděč. Přesnější informace zkuste hledat např. na www.root.cz
S pozdravem
                                Miloš Dašek

----- Original Message -----
From: "Jaro Samuhel" <Jaro_Samuhel@batman.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, March 17, 2007 9:05 AM
Subject: OT: Bootovanie Linuxu

Zdravim Konferu,
chcel by som vas poziadat o radu, mam takyto problem:
Na pocitac nainstalujem Linux a ten sa mi po starte
restartuje, a to vo chvili, kedy sa na obrazovke objavi
slovo "boot". Takto sa restartuje stale do kola. Ide
o viac LIN distribucii, napr. Vidalinux, Ubuntu 6.06,
Novell Linux Desktop 10. U vsetkych je to so startom
rovnake. Windows 2k a 98 sa mi na tomto pocitaci
spustia normalne. Prosim, ak niekto viete, mozete mi
poradit? Dakujem

--
S pozdravom,
 Jaro Samuhel                          mailto: Jaro_Samuhel@batman.sk