OT: Bootovanie Linuxu

Jaro Samuhel Jaro_Samuhel@batman.sk
Sobota Březen 17 09:05:03 CET 2007

Zdravim Konferu,
chcel by som vas poziadat o radu, mam takyto problem:
Na pocitac nainstalujem Linux a ten sa mi po starte
restartuje, a to vo chvili, kedy sa na obrazovke objavi
slovo "boot". Takto sa restartuje stale do kola. Ide
o viac LIN distribucii, napr. Vidalinux, Ubuntu 6.06,
Novell Linux Desktop 10. U vsetkych je to so startom
rovnake. Windows 2k a 98 sa mi na tomto pocitaci
spustia normalne. Prosim, ak niekto viete, mozete mi
poradit? Dakujem

--
S pozdravom,
 Jaro Samuhel                          mailto: Jaro_Samuhel@batman.sk

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 000724-1, 16.03.2007
Testovano: 17.3.2007 9:05:05