kde a jaky typ Ferrite bead koupit pro FT232R

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Březen 16 21:10:01 CET 2007

> Ja pouzivam to same, rovny drat na ktery je navlecena feritova perlicka z
> GESu, ovsem zajimalo by mne, zda to ma nejaky smysl, nebo je to jen skoda
> penez :-)
>
> ZN

Nuz ci to ma zmysel alebo nie, zavisi od toho, ktory level ciernej magie v
carodejnickej skole Harryho Pottera ovladas... Ale vo vseobecnosti to zavisi
od toho, ci ten chrobak vysiela pozitivnu alebo negativnu energiu a ci to je
efekt zelany alebo ziaduci, ci efekt rusiaci rozne ine carodejnicke kusky.
Ako priklad mozeme uviest napr. roznych slabsich duchov bezdratovych ci
dratovych, viditelnych ci neviditelnych, ktori sa vyskytuju v hojnej miere v
prostredi a plnia rozne funkcie chcene alebo parazitne. Na to, aby sme
vedeli posudit ucinnost nasich ciernych goraliek, musime poznat trik pana
Fouriera, z nazvom spektralne zistovanie pritomnosti prirodzenych duchov v
istej, pre nas zaujimavej oblasti energie, v ktorej chceme carovat my. Kedze
uz vieme, o akych duchov a energie sa jedna, mozeme navstivit nasho
kamarata, alchymistu zo susednej triedy, ktory cierne goralky vyraba, a
mozeme pouzit rozne cary ci triky na to, aby sme zistili, ci tie jeho
goralky maju pre nas tak potrebnu impedanciu v oblasti energii, kde s nimi
planujeme carovat my. Iny mozny sposob zistenia vhodnosti ciernych goraliek,
je ze si nechame par kuskov poslat gratis a sami zistime, ci su pre nas
vhodne alebo nie. Na to vsak potrebujeme aspon ake take prostriedky
technicke a znalost roznych inych trikov. Bez prostriedkov technickych a bez
znalosti carodejnickych trikov toto nikdy nedokazeme urobit sami. No a ked
sa nam potom podari kuzlo a cary, ktore sme chceli, nas chrobacik uz robi to
co chceme, musime si to dokladne strazit... Je to nase know-how, ktore sme
tazko nadobudli a stravili pri jeho ziskavani strasne vela casu, ktory si
musime teraz nechat zaplatit, teda ked niekoho najdeme, kto nam za to zaplati...

A.

p.s.: Dufam, ze ste sa na mojom pokuse o prirovnanie Harryho ku skutocnosti
aspon trochu zasmiali.

Si žena? A chceš vedieť všetko?
http://www.lesk.sk