Jak vyzkouset rozhrani pocitace?

JD jirkonf@seznam.cz
Pátek Březen 16 18:32:50 CET 2007

U me se jednalo o PC s PIII/700, 768MB RAM, i440BX chipset a WinXP. V
linuxu sem ji zkousel jen pod nejakou starsi verzi knoppixu (liveCD) a
tam fungovala spolehlive, ale jen jako USB1 (prenosova rychlost cca
600-800kB/s). Nevim jestli v tom starem knoppixu vubec byla podpora pro
USB2, v novem co mam ted urcite je, ale uz tu kartu nemam, takze nemuzu
vyzkouset. Kazdopadne NEC jede jak v XP, knoppixu i ubuntu co sem si ted
nedavno naistaloval na vybornou.

Zajimave bylo, ze kdyz sem ten VIA radic dal do noveho PC (nejake P4,
vybec netusim co tam bylo za MB a dalsi komponenty) tak fungoval
bezchybne (ale k cemu davat usb2 radic do PC ktere uz ma x usb2
onboard...). Kdyz sem ho dal do dalsiho starsiho PC (PII/400, 256RAM,
i440BX) chovala se uplne stejne jak v me PIII. Pri testech sem usb
zarizeni zapojoval primo do radice (bez prodluzovacich kabelu).

JDrozd