Jak vyzkouset rozhrani pocitace?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Březen 16 17:25:25 CET 2007

> Ja si do starsiho PC koupil taky nejaky USB2 radic s VIA chipsetem a
> hned sem ho vratil a poridil si ten s NECem. VIA nebyla schopna korektne
> fungovat s zadnym USB2 zarizenim, po pripojeni napr. flashky se nasla,
> pridala jednotka, zdalo se ze funguje, ale pri kopirovani (at uz z nebo
> na flash) to fungovalo cca 10 sekund, pak se rychlost zacala vyrazne
> zpomalovat a nakonec to cca po pul minute zkoncilo hlaskou o read nebo
> write error. Stejne tak "fungoval" i HDD pres redukci USB2IDE, na
> integrovanem USB1.1 fungovalo vsechno normalne (ale samozrejme pomalu).

> [...]
To je opravdu zvlastni. Na stroji, jehoz konfiguraci jsem zde prezentoval
jako ukazku zobrazeni USB radicu pod Linuxem a ktery tedy je vystrojen jak
1.1, tak 2.0 radicem od VIA, dlouhodobe pouzivam ten 2.0 port k pripojeni
mp3 prehravace, TV karty, dvou fotaku a USB/IDE adapteru. Rychlost vzdy plna,
chyba ani jednou, pouze ZCELA VYJIMECNE nerozpozna dane zarizeni, takze
vyndam, zandam a uz ho pozna a jede. Jiny os nez Linux ten MB nevidel, tak
nevim, jak by se pod nim choval. Zde ale opravdu problemy nemam. Naopak jsem
na VIA chipsety zvykly a pouzivam je rad, tenhle konkretni MB je Asus A7V8X,
ale jinak beru boardy i od MSI a nikdy jsem nemel s VIA jakykoliv problem.
Nechci je obhajovat, ale proste me zkusenosti takove jsou.

          S pozdravem Pavel Troller