Jak vyzkouset rozhrani pocitace?

admin.mtech@gmail.com admin.mtech@gmail.com
Pátek Březen 16 14:18:32 CET 2007

Zdravím,

Problémom USB na predných portoch na kasni som sa zaoberal dlhšiu dobu.

Ako najčastejší problém býva chybne zdetekované zariadenie.
To sa prejavuje najmä pri USB2.0 portoch.

Problémom v 90% je nevhodný USB kábel medzi Main-boardom a prednými konektormi na kasni.
Pri USB2.0 !MUSÍ! byť bezpodmienečne použitý tienený kábel, a nie jednotlivé lanká zmotané dokopy (bohužiaľ, kúpite v obchode aj dnes).
Keďže USB2.0 komunikuje na väčšej rýchlosti, musí tu byť použitý tienený kábel.

Tento problém sa dá vyriešiť prepnutím USB portov do módu USB1.1:

Control Panel-> System-> Device Manager ->USB Controller-> .... USB2 ENHANCED Host Controller... -> treba ho zakázať (disable).

Bývajú 1 až 3 v systéme, takže buď všetky, alebo zistiť (skúškou), ktorý z nich je na kanál pripojený na predné USB porty.

Týmto krokom budú v režime USB1.1, a nemal by byť problem z detekciou zariadení. Problém bude už iba v rýchlosti (USB1.0 - 12MB/s).

S priemerom drátov som zatiaľ nemal problém.

Skúste, a napíšte čo a ako....