Jak vyzkouset rozhrani pocitace?

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Pátek Březen 16 12:57:59 CET 2007

 > To by sa nemalo stavat. :-)
Vsetko zlacnuje, poistky alebo polyfuses su drahe. Zalezi od vyrobcu
mat. dosky. Co sa tyka prednych konektorov, asi tam budu oba spominane
problemy - hrubka kabla, aj obycajne ploche kable.
Mame otestovane, ze napr. usb hub s cypress obvodom (zerie takmer 0,5A
pre high speed) na prednych usb portoch (ploche kable) v self-powered
si takmer ani neskrtol. S napajanim isiel "on nieco lepsie". Vymenou
za hub s cipom od ineho vyrobcu (pyta si myslim cca 0,3A a ma mierne
citlivejsie vstupy) to uz bolo tak na 95% ok. Poriadne kable tomu daju
100-ku.

Kto ale vysvetli, preco zadne usb porty su nespolahlive, ale predne
idu perfektne? Ze by chyba v navrhu MB?

Slavo T.