Jak vyzkouset rozhrani pocitace?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Březen 16 12:05:40 CET 2007

Nie, nie.. Je to v kabelazi, ale nie v priereze. Na USB kabelaz su
specifikacie a tie ta splet 8-mich drotov vedenych k 2 prednym portom
nesplna. Minimalne D+ a D- musia byt ako krutena dvojlinka a najlepsie
este spolu s napajanim tienene.

Takze staci si kupit lubovolny USB2.0 kabel, odstrihnut si z neho 2
kusy potrebnej dlzky a napajkovat ho miesto povodnej kabelaze.

Robil som to na 2 PC. Na jednom slo USB z prednych konektorov len full
speed a na druhom dokazalo maximalne ohlasit, ze sa nieco pripojilo.
Po vymene hra vsetko, ako sa patri :-)

miro

--- Filip Kotouèek - MP Media s.r.o. <Filip.Kotoucek@mpmedia.cz> wrote:

> mam stejne podezreni

> to potom

Expecting? Get great news right away with email Auto-Check.
Try the Yahoo! Mail Beta.
http://advision.webevents.yahoo.com/mailbeta/newmail_tools.html