wobbler -> nyni DDS chip

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Březen 15 15:17:44 CET 2007

no ked je pre vas 1000 korun vela to sa bude tazko argumentovat :-) za tych 300 korun dostanete pasmo sirsie o 33% za 1000 korun o 330% necham na ktoru variantu si zvolite :-)
U toho plosaku som nemyslel rozlisenie, v pocitaci si nakreslite viacmenej hocico. Skor som myslel ze by bolo dobre keby ten plosak fungoval :-)
Kedze viem kolko prace bolo s tou "obycajnou" ddskou ktoru sme publikovali chcel som vam to ulahcit. Konstrukcia je modularna a lahko sa da rozsirit. Nakoniec dosku pre 9858 som daval robit spolu s tou pre 9854. Uz dva roky lezi v sufliku neosadena. Nebol k tomu software.
Podla toho co hovorite mam ale dojem ze nemate predstavu kolko softverovej prace na tom je. On tam sice je "len" jeden jednocipak pripojeny k PC seriovou linkou, ale ak z toho chcete dostat to co pozadujete su to tyzdne programovania. Na vasom mieste by som sa preto skor zameral na softwarovu stranku, zelezo uz viacmenej mate.
b.