Stale problemy s ADE7756

adam@studio81.cz adam@studio81.cz
Čtvrtek Březen 15 14:52:16 CET 2007

Tak sem dneska pripojil ADEcko k LPT portu PC a vyzkousel na nem soft od
analogu.
Oba vstupy jsem ponechal na prazdno a nechal soft zmerit hodnoty, namerilo
to nejake napeti (okolo 100ek V) i proud (cca 0,5A)
Na vstupy sem pripojil nejake signaly, na vstup 1 sinusovku 0,1V a na
vstup 2 sitove napeti pres 1M odpor. Vysledkem bylo ze se merene hodnoty
zmenily.
Vyzkousel sem kalibraci ADEcka pomoci tohoto softu, nastavil sem napeti na
230 a proud na 12,5A (vychazi to z transformacniho prevodu PT ktere ve
vysledku budu pouzivat pro ktere je 12,5A cca 0,1V), kmitocet na 50Hz a
provedl kalbiraci. Po kalibraci sem nechal soft merit a hodnoty ktere
nameril zhruba odpovidaly tem ktere sem nastavil pri kalibraci, tedy 230V
a 12,5A, po odpojeni obou vstupu, se merene hodnoty zmenily, proud klesl
na cca 0,1A napeti na cca 90V, takze se mi nedari dostat 0ve hodnoty obou
velicin. Kdyz se podivam na grafy ktere ten soft dokaze delat zjistuji ze
se mi na oba vstupy superponuje nejaky signal ktery tento bordel zpusobuje
a nevim jak se ho zbavit.
Dale sem vyzkousel zmenit napeti na vstupu 1, zvysil sem ho na cca 0,2V a
provedl mereni a soft zmeril proud 16,5A, coz teda nevim je spravne,
jelikoz pro napeti 0,2V na vystupu PT by jiz mel byt prou 25A, pokud teda
pocitam spravne.

Nicmene aspon mi to ADEcko zacalo neco delat, akorat mi teda neni moc
jasna kalibrace, asi jeste jednou zkusim prelouskat DS.

aDAm