Re: Ladička na gitaru

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Březen 15 14:29:33 CET 2007

JL> Nikdo nehraje koncertně a tak kytara za 40k nemá smysl. Navíc jsme
JL> orientováni na klávesové nástroje a na ty ladička netřeba.

JL> Mimochodem, vy jste potkal kytaru, která by měla rozptyl pod 5c?

Nevím, tak přesně moje uši neslyší.
Při kontrole ladičkou jsem našel pouze odchylky na úrovni její
přesnosti.

Spíš jsem se setkal s tím, že i na velmi kvalitní kytaru je možné hrát
falešně, pokud hráč zbytečně promačkává struny.

Tomáš

P.S. Na pořádné blues stejně potřebujete kytaru mírně rozladěnou :-)