udrzi se data v RAM po vypnuti PC?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Březen 15 00:44:56 CET 2007

Dotycny je zivouci ukazkou toho, ze PC zvladne sestavit kazdy VUL.
Je to totalni ptakovina !
Tolik k puvodnimu dotazu..

Pokud jde o ochranu flashu BIOSU tak jumpery se jiz drahnou dobu nepouzivaji, nahradilo je povoleni zapisu v BIOSU samotnem.

Je neco pravdy na subj.?
Tvrdil mi clovek, ktery se prodejem (stavbou) PC udajne zivi,
ze pri odstranovani nekterych viru z pocitace musim fyzicky vytahnout
RAM ze slotu. Udajne knoflikovy clanek napajejici hodiny a spol.
je schopen nejaka data (virus) v RAM (prip. nekde jinde)  udrzet
blize nespecifikovanou dobu.
Jevi se mi to jako pekna blbost, nicmene dotycny to tvrdil tak vehementne,
a pokud jsem ho nepresvedcil ze jsem to opravdu udelal, odmital se mnou
dal na toto tema komunikovat.
Doma jsem hledal nejake datasheety k pametem pouzitym v techto modulech,
abych mu to vyvratil, ale asi spatne...