sa mi snad zda...

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Březen 15 00:01:50 CET 2007

no je to firma z Kosic, zaobera sa spajkovacou technikou a
antistatickymi zalezitostami. Az tak vela ich tam nie je :-)
Za posledne dva roky som nakupil material, sluzby a pristroje asi za
500k eur, takuto odpoved od firmy som dostal len dva krat. Prva z gesu
ohladom vysokofrekvecnych modulov a teraz z kosicow ohladom
antistatickych stoliciek do labaku :-) Nie ze by ma to nejak trapilo,
nie som na nich nijak odkazany, len ma to trochu mrzi...
b.