Kostova ICD2

Petr Zapadlo zapadlo@melzer.cz
Středa Březen 14 21:27:07 CET 2007

Zdravim

Nejprve uvod: Kosta mi na maily nijak nereagoval, ale o co jsem si mu napsal
to prislo postou bez mailoveho upozorneni, takze Kosta jaksi funguje.

Nicmene ho nechci moc zatezovat, proto si dovolim dotaz do fora:

Zadal jsem o  ICD2, nicmene to co mi prislo se nepodoba nicemu z MCU.CZ, i
komponenty jsou pouzite uplne jine nez ma Kosta uvedene na mcu.cz

jako procesor je pouzit PIC16F876A

mate nekdo tuseni zda je od toho nejaka verejna dokumentace?
CO vse to umi a jak moc je to kompatibilni s ICD2?

Dekuji

PS Dovolim si maly obrazek, doufam ze mi to prominete.

--

Petr "Zapik" Zapadlo