udrzi se data v RAM po vypnuti PC?

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Středa Březen 14 21:03:39 CET 2007

Dobrý den,

To mi není moc jasné. Dnes mám možnost uppgradovat bios desky z windows nebo
z diskety. Znamená to že kterýkoli virus můžu přepsat bios a mít v
sobě obdobu nízkoúrovňového formátování? Jestli jsou na desce nějaké
jumpery proti flash biosu, tak je asi většina uživatelů nepoužívá.
Omluvte mě za laický dotaz, ale zajímalo by mě jestli takové viry jsou
a proč jsem o nich dosud neslyšel.

zdeněk