Dvě otázky o měřáčcích

Hezký večír,

    je to na spodku "Měřiče izolačních odporů MI311" (tedy to číslo si
snad pamatuji dobře). Zítra se můžu podívat přesněji.

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186