udrzi se data v RAM po vypnuti PC?

Galloth lordgalloth@gmail.com
Středa Březen 14 20:36:30 CET 2007

Dobry den,
chtel jsem se zeptat. Ta non-volatile RAM je soucasti kasicke RAM? To
jest trema toho 512 modulu? To mi prijde takove divne, protoze
staticke pameti (jsou sice drazsi) maji mnohem meni spotrebu, nemusi
se obnovovat a protoze dana non-volatil ram je predpokladam mala, tak
by se ani moc neprodrazili. Navic pokud si spravne pamatuji, tak se
vzrustajici kapacitou pameti vzrustaji i naroky na obnovovani.
(Obnovovani musi probihat rychleji aby se udrzela stejna frekvence).
Takze i kdybych nepouzil statickou pamet, ale malou dynamickou pamet,
zase bych mel mensi spotrebu a tudiz mensi vydaje na provoz.

Moc diky za osvetleni problemu.

Honza K.