RE: Dvě otázky o měřáčcích

Jan Kral kral@fortech.cz
Středa Březen 14 20:25:55 CET 2007

To co jsem videl ja, tak bylo tak, ze se na zemnici vodic daly ty kleste dvoje, jedny bliz k zemi, druhe nekam nad ty prvni. Pry tak jde merit i hromosvod bez rozpojovani od zbytku a meri to jen ten jeden zemnic bez vlivu ostatnich, ktere jsou propojeny v jinych castech budovy. Myslim si, ze se v te horni smycce indukuje nejak napeti a meri se proud do zeme.

JK