udrzi se data v RAM po vypnuti PC?

Danhard danhard@volny.cz
Středa Březen 14 20:19:45 CET 2007

Chcete rict, ze pocitac prejde do specialniho standby modu.
Vypnutej pocitac je u me jen ten, co jsem mu vytahl snuru zew zasuvky :o)
A ten v RAMce smysluplna data neudrzi.
Danhard

  no ja pouzivam power managment S3 rezim , kde pamet zustava napajena i po vypnuti pocitace . Takze vlastne vypnuti zapnuti XP z toho stavu kde sem je nechal trva do 2 sekund . Potom se drzi v pameti vsechna data . Mam ups takze drobne vypadky vyresi jinak by se tam pamet porusila a pc normalne nabootovalo . leda ze by to slo tak nejak ale pripada mi to velmi nepravdepodobne.

  s pozdravem

  snehulak