3x Step-UP s oddelenou zemi

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Březen 13 22:23:47 CET 2007

Ahoj,

> Dalsi problem, do toho trafka musis dodat nejaku energiu a
> na to asi tych 12-15V nebude stacit.

> Proc NEBUDE STACIT ? Jak jste proboha prisel na takovej NESMYSL ?

No vies, urobil som si maly nahodny statisticky prieskum trhu, zistil som,
ze nic som nenasiel, okrem nejakej firmy, ktora robi hotove obvody az od 36V
a potrebujes ku tomu trafo a nejaku bizuteriu. Toto je fakt realny.
A teraz ten imaginarny, spomenul som si na to, ze nas kedysi ucili o akychsi
cievkach a jadrach. A hlavne na to, ze to trafo ma to najdolezitejsie,
straty premagnetizaciou pouziteho materialu... Ale to vsetci dobre vieme a
preto je to zlozka imaginarna, na zaklade ktorej som napisal fakt realny.

A.

p.s. Ja viem, ze nic neviem, a uz vobec nie o trafach, cievkach a jadrach. A
spinane zdroje su pre mna ciernou magoiu. Ale aby som aj trochu pomohol, ked
prelezies vsetky obvody od Microchipu, robia na to nejaky PWM svab 16xx, ale
to nie je jednoduche zapojenie a uz vobec nie trivialnost spravitelna na kolene.

Poznáš najlepší magazín o bývaní?
http://mojdom.zoznam.sk