Oktávy a ne-oktávy (Was: Zesilovac k PC ?)

Úterý Březen 13 21:39:31 CET 2007

Hezký večír,

    ano víme a také jsme to dělali :-) Ale ona to nebyla obyčejná
ladička, měla tam dvě clonky přes které se koukalo na značky na
motoru... Jj to už je dááávno co jsem chodila do školy a učila se
rozebírat a zase smontovat dálnopis a také mu seštelovat motor. Ještě
bych to uměla, ale dálnopisy jsou mrtvá technologie, jejich ústředny
byly již demontovány ...

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186