Zesilovac k PC ?

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Březen 13 12:54:24 CET 2007

 13.3.2007, 12:47:49
Slysite, nebo si myslíte ze to slysite. Tedy mam na mysli poznat
rozdil mezi dvema komponenty STATISTICKY PRUKAZNYM zpusobem pri
 !! SLEPEM TESTU !!
Kdyz jsem v drivejsich dobach studoval HiFi-sticke casopisy a weby,
dospel jsem k zaveru, ze slepy test je mezi zastanci verneho zvuku
obliben jeste neme nez OZ Tesla MAA741. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz