Zesilovac k PC ?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Březen 13 09:29:03 CET 2007

Unobtainium samozrejme znam (i kdyz se mi dotedka nepodarilo ziskat
ani vzorek) ale s tou jeho zavislosti rychlosti sireni zvuku na
mechanickem napeti bych se do nejake membrany nepoustel. Prekompenzace
je potom prace pro nejaky superpocitac (reste si 40000x za vterinu
deformaci pres FEM :-)))) a ne pro MCU co se normalne cpe do zesiku
nebo beden.

Ales Prochaska