jak dostat 2 x pdf na dva monitory ?

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Březen 13 09:25:47 CET 2007

To by slo, rozsirenou plochu pouzivam (jinak to snad ani nejde pokud
nemaji byt na obou monitorech ty same veci) ale ja mam kazdy monitor s
jinym rozlisenim a porad si s tim takhle hravat neni prakticke. Myslim
ze by to kazdeho prestalo brzo bavit. Jinak mi to ted pripomnelo ze jsem
se tu pred casem ptal na program ktery by pomohl udrzovat poradek v
oknech na plose a nakonec jsem ho nasel, jmenuje se WinWarden.
Doporucuji vsem kdo maji trosku vetsi rozliseni na monitoru a muzou si
dovolit vice oken vedle sebe odzkouset, ty klavesove zkratky co umoznuje
jsou vazne k nezaplaceni.

Tosa