Zesilovac k PC ?

Úterý Březen 13 04:04:21 CET 2007

Hezké ránko,

    já zase viděla svůj audiogram a vím jak slyším na každé ucho jinak :-)

    No ale až budete mít náladu a čas a ... a to všechno, tak si na dané
téma ráda něco přečtu. Ladiče pian jsem viděla jen jednoho - Horáce
Badmena. Jestli se dobře pamatuji, tak frekvence tónů mají něco
společného s druhou mocninou nějakého čísla, ale to nevím přesně a
nechci šířit bludy. Toto téma není můj obor.

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186