DC-DC zo sietovky 2

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Březen 13 00:10:29 CET 2007

Citam z DPS: 1993 DIGITAL EQUIP CORP. Na tych fotkach, to je ona.

Je novsia, ako tie, z ktorych som mal DPS05R09. Tie boli 1990-1991 a
este neobsahovali radic takejto integracie a prevedenia. Bohuzial tie
sietovky uz nemam, ani fotky, ale boli na nich radice UM9090 (DIL48) a
na druhom type sietoviek LNC011 (DIL40) + plno integracov 74..

miro