Jak nahrat vlastni aplikaci do Xilinxe z Flash

Jan Kral kral@fortech.cz
Pondělí Březen 12 19:54:47 CET 2007

Diky,

ty mode propojky bylo to prave, ja je mel nastavene na JTAG - myslel jsem, ze kdyz mam pripojeny JTAG kabel :-)) a ono to sice fungovalo, ale tak, ze to nahravalo aplikaci primo do FPGA. Dalo se takto nahrat konfiguraci i do PROM, jen se to z ni pochopitelne nenatahovalo.

S pozdravem Jan Kral