Zesilovac k PC ?

Pondělí Březen 12 19:28:05 CET 2007

Hezký večír,

    tak to moc děkuji za vysvětlení, snad jsem to pochopila dobře a budu
si to pamatovat.

    O těch harmonických jsem se učila už na škole, že druhá, čtvrtá ...
jsou děsně slyšet a lidem vadí, ale třetí, pátá ... prakticky nevnímáme
a nevadí nám. Jestli to je pravda nevím, nezkoušela jsem to.

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186